Pogoji poslovanja

 
 
 

Splošni pogoji opisujejo, določajo in urejajo uporabo vsebin in storitev ter določajo pogoje nakupa in prodaje blaga in storitev preko spletnega mesta custvena-inteligenca.si (v nadaljevanju: spletno mesto).

Spletno mesto je v lasti in upravljanju družbe NEVRO INŠTITUT ČUSTVENA INTELIGENCA / ALFA HOLDING d.o.o.. Pridržujemo si pravico do spremembe katerega koli dela spletnega mesta in izbrisa katerega koli dela vsebine, brez vnaprejšnjega obvestila.

Uporabniki spletnega mesta

Uporabnik je vsaka oseba, ki obišče spletno mesto in ga na kakršen koli način uporablja. Uporaba se omogoča nedoločenemu številu uporabnikov, ki sprejmejo storitev na način, pod pogoji in v skladu s temi pogoji.

Avtorske pravice

Brez predhodnega pisnega dovoljenja ponudnika se vsebin ne sme reproducirati, spreminjati, prepisovati, znova objavljati in razširjati.

Uporaba vsebin

Vso objavljeno vsebino uporabniki uporabljajo na lastno odgovornost. Ponudnik blaga in storitev se bo potrudil zagotoviti točnost in ažurnost vseh vsebin a za to ne odgovarja. NEVRO INŠTITUT ČUSTVENA INTELIGENCA / ALFA HOLDING d.o.o. si hkrati pridržuje pravico da spreminja, briše, dopolnjuje in posodablja funkcionalnosti kateregakoli dela spletnega mesta.
NEVRO INŠTITUT ČUSTVENA INTELIGENCA / ALFA HOLDING d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti v povezavi s katerokoli drugo spletno stranjo, do katere dostopate preko povezave na tem spletnem mestu.

Dostopnost spletnega mesta

Pridržujemo si pravico do ustavitev v dostopu do spletnega mesta zaradi tehničnih razlogov vzdrževanja in zamenjave opreme. Ne zagotavljamo dostopnosti do spletnega mesta ob morebitnih izpadih v omrežjih ali kakršnih koli izpadih, napakah, drugih tehničnih motnjah ali prekinitvah delovanja.

Cene

Cene na spletnem mestu so označene v evrih. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec in/ali opravi plačilo blaga in storitev po predračunu. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Akcije in popusti veljajo za označene izdelke ali storitve za določeno obdobje.

Način plačila

Na spletnem mestu omogočamo plačilo po predračunu. Plačilo po predračunu kupec izvede na podlagi podatkov, ki jih prejme po elektronski pošti, ko odda prijavo na storitev in ali nakup blaga.

Dostava in poštnina

Spletno mesto omogoča prodajo blaga in dostavo na ozemlju Republike Slovenije. Izdelke na zalogi pošiljamo vsak delovni dan (izjeme: bolniška odsotnost oz. nepredvidljivi dogodki). Dostavo za spletno mesto opravlja podjetje Pošta Slovenija d.o.o., vendar si pridržujemo pravico do izbire druge dostavne službe, če bodo s tem naročila izpolnjena bolj učinkovito. Blago je možno prevzeti tudi osebno na aktualnem dogodku. Plačnik dostave in vračila je kupec. Cena dostave je po aktualnem ceniku Pošte Slovenije d.o.o..

Naročanje, prijava in plačilo

Nakup in prodaja blaga in storitve poteka preko spletnega mesta custvena-inteligenca.si ali preko elektronske pošte info@custvena-inteligenca.si 24 ur na dan, 365 dni na leto.

Vsa naročila in prijave morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika, naslov, kontaktno številko in e-mail. Prav tako mora naročilo vsebovati količino izbranega blaga in storitev. Po oddaji naročila ali prijave, kupec prejme obvestilo in podatke za plačilo po elektronski pošti. Prejeta plačila po predračunu se obravnavajo kot nepreklicna.

Plačilo za nakup in prodajo blaga po preračunu je 100% celotne kupnine blaga ob naročilu.

Plačilo za storitve je 50% celotne kupnine ob potrditvi prijave in 50% celotne kupnine 5 delovnih dni pred izvedbo storitve.

Vračilo blaga in reklamacije

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga sporoči, da odstopa od naročila oz. pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od naročila/pogodbe mora biti poslan po elektronski pošti na info@custvena-inteligenca.si.

Neposredni strošek vračila blaga predstavlja edini strošek kupca v zvezi z odstopom od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.

NEVRO INŠTITUT ČUSTVENA INTELIGENCA / ALFA HOLDING d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči družbi, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dni po obvestilu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno ugotovitev narave, lastnosti ali delovanja blaga.

Odpoved in vračilo kupnine

NEVRO INŠTITUT ČUSTVENA INTELIGENCA / ALFA HOLDING d.o.o. bo povrnilo celotno plačilo potrošnika po predračunu v primeru, če potrošnik iz kakršnega koli razloga ne bo sprejet v izbrano storitev. Vračilo krije samo višino plačila potrošnika za storitev in ne vključuje stroškov za pot, nastanitev, prehrano ali drugih stroškov.

Prav tako bo NEVRO INŠTITUT ČUSTVENA INTELIGENCA / ALFA HOLDING d.o.o. povrnilo celotno plačilo potrošnika po predračunu v primeru, če potrošnik iz kakršnega koli razloga odstopa od pogodbe v 14 dneh od prijave na storitev.

Po štirinajstih dneh od sklenitve pogodbe oziroma je potrošnik že izvedel začetno plačilo (50% celotne kupnine za storitev), in potrošnik storitve podjetja še ne prejema, velja sledeče:

  • Odpoved 45 dni pred predvidenim pričetkom storitve - vračilo 70% plačila.
  • Odpoved od 44 do 15 dni pred predvidenim pričetkom storitve – vračilo 30% plačila.
  • Potrošnik ima možnost 2krat preložiti na prihodnji termin storitve. Preusmeritev na prihodnji termin se opravi le z dovoljenjem NEVRO INŠTITUT ČUSTVENA INTELIGENCA / ALFA HOLDING d.o.o..
  • Odpoved do 14 dni pred predvidenim pričetkom storitve – ni vračila plačila.
  • Potrošnik ima možnost 2krat preložiti na prihodnji termin storitve. Preusmeritev na prihodnji termin se opravi le z dovoljenjem NEVRO INŠTITUT ČUSTVENA INTELIGENCA / ALFA HOLDING d.o.o..
  • V času izvajanja plačane storitve ni vračila plačila, ko:
    • Potrošnik krši politiko družbe ali varnostna pravila.
    • Potrošnik onemogoča ostalim potrošnikom primerno storitev.
    • Potrošnik brez predhodnega obvestila ne obiskuje storitve v teku.

NEVRO INŠTITUT ČUSTVENA INTELIGENCA / ALFA HOLDING d.o.o. bo povrnilo celotno plačilo potrošnika po predračunu v primeru odpovedi dogodka s strani družbe oziroma bo ponudilo prihodnji termin storitve. Vračilo krije samo višino plačila potrošnika za storitev in ne vključuje stroškov za pot, nastanitev, prehrano ali drugih stroškov.

NEVRO INŠTITUT ČUSTVENA INTELIGENCA / ALFA HOLDING d.o.o. ni odgovorno za prestavitev ali odpoved storitve v primeru dogodkov izven našega vpliva oziroma VIŠJE SILE (https://en.wikipedia.org/wiki/Force_majeure). To pomeni, da bo predvidena storitev odpovedana ali prekinjena zaradi nepredvidljivega ali nenačrtovanega dogodka, kot je orkan, potres, poplave itd. V tem primeru si pridržujemo pravico za preoblikovanja storitve, spremembo lokacije izvajanja storitve in podaljšanje izvedbe storitve za 180 dni. Potrošnik ima pravico, da preložiti storitev na katerikoli prihodnji termin storitve in lokacije. V primeru višje sile ni vračila plačila potrošniku. Le v primeru, če NEVRO INŠTITUT ČUSTVENA INTELIGENCA / ALFA HOLDING d.o.o. odstopi od pogodbe v 180 dneh od nepredvidljivega ali nenačrtovanega dogodka. Vračilo krije samo višino plačila potrošnika za storitev in ne vključuje stroškov za pot, nastanitev, prehrano ali drugih stroškov.

Zavrnitev naročila/ prijave na storitev

Spletno mesto si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. Prav tako lahko zavrne naročilo blaga ali prijavo na storitev v primeru dokazane tehnične napake na spletnem mestu, ki vodijo do prikaza napačnih podatkov na spletnem mestu. V primeru, da je kupec že nakazal vso kupnino po predračunu, mu le to nakažemo nazaj.

Pritožbe

Pritožbo lahko podate po elektronski pošti na info@custvena-inteligenca.si. Vsebina pritožbe mora vsebovati ime in priimek potrošnika, datum vložbe pritožbe, opis in razlog za pritožbo. Na vaše pritožbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 30 dni po prejemu le-te.

Morebitne spore si bomo prizadevali reševati sporazumno. V primeru, da dogovor ne bo možen, je za reševanje pristojno sodišče v Celju. Pravo, ki se uporabi, je veljavno pravo Republike Slovenije.

NEVRO INŠTITUT ČUSTVENA INTELIGENCA / ALFA HOLDING d.o.o.

Celje, maj 2020

 
 
 

Prijava na e-novice

 

Prijavite se na naše e-novice in pridobite inspiracijo ter koristne nasvete za osebno zadovoljstvo in uspeh!

O aktualnem dogajanju, nevroznanosti in čustveni inteligenci vas bomo obveščali na vaš e-poštni naslov enkrat mesečno.

    1. Nevro Inštitut Čustvena Inteligenca varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.